Magiškas LOGOTIPAS

via www.bodum.com, www.samsung.com

Logotipas kone svarbiausias prekės elementas. Tai it “liepsnų” lipdukai ant “tiuninguotų” automobilių šono, tariamai priduodantys automobiliui daugiau galios.

Logotipas tai magiškas simbolis suteikiantis daiktui super galių. Tokiais sumetimais reikia kuo didesnio logotipo, kad būtų stipresnė magija. Tačiau estetiškai tai sunkiai įgyvendinama užduotis.

Didelio logotipo problematika, mano manymu, išsprendžiama kuomet jis yra iškilęs ant objekto paviršiaus. Tuomet jį galima palikti neišskirtą spalva, kadangi šiuo atveju tis tarnauja kaip papildoma faktūra.

Reziume kuo labiau integruotas logotipas į prekę, tuo didesnė jo magija.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: